2008年1月8日星期二

20080108 相反理論2

主板 HK$114,865.34 Mil
.又來相反理論,今日玩法係「萬綠叢中幾點紅」。上午升,但細心觀察升之成份,是941+5挾,另內銀受惠招行盈喜借勢技術反彈,地產股個別發展。到上午十一點,地產股12、19、66開始倒跌,令大市升得不完全,另內銀技術反彈不足恃,大圍氣氛仍向下,但為防大戶挾上,等到三點幾先開put過夜,個位唔算靚,毛病是「膽色不足」(太驚比大戶挾上)、經驗不足(萬綠叢中幾點紅時無開put,結果買貴左十幾格)

.另一檢討:炒通脹、炒無關美帝股份,內地農業股食品股最好炒,居然後知後覺,最心儀的中化化肥(297)、中國綠色(904)都錯過了最佳時機,但既然答應自己練高eq,唔高追,就另尋行業。

.個人來講終於有job offer,全職炒股即將告終,是時候調整心理狀況,不能再用即市炒法,要慢慢轉回價值投資,甚至是科斯托蘭尼式「買好股,吞粒安眠藥,醒番隻股升左好多倍」個款。

沒有留言: