2008年1月7日星期一

20080107 相反理論

主板 HK$113,535.16 Mil

.如計劃中,一開市$4.7全走新宇亨得利(3389),賺近20%,但會找靚位再入番。

.港股今日返來跟美帝星期五,一開市就跌五百幾,最多跌八百幾,但奇怪是之後全日停在跌七百幾唔郁。到三點,傳提早減息兼炒減息半厘,於是地產股搞破壞,領軍令恆指收市只跌三百幾,收曾跌穿的100線樓上

.put3845觸及止賺沽出,收市後檢討,策略正確,因3845跌破買入價,伺機再開。

.相反理論在這波動市適用。全世界都非常肯定星期一返來恆指會急跌,觀察到是,往往當一些事全世界都早預料到,大戶及後就會用藉口走相反,像今天,朝早好多散戶沽貨,貨落在大戶手,就在下午挾上,暢通無阻。徵兆:兩點半返來見到4同12蠢蠢欲動,率先倒升。 .波動市,要玩得更立體。美帝經濟陰霾大到暈,但不代表長put必勝,皆因大戶可以玩好多花樣,跌完又搵藉口挾上,挾完上等全世界以為調整完又插過,殺幾家先賺得多。所以,衍生工具一定要嚴守止賺+止蝕,及打快避消耗戰

沒有留言: