2008年4月1日星期二

陸羽仁:跟趨勢唔好鬥氣

上週五期指結算日美股跌港股唔跌,出現這些無理由的事情,本身已是重大提示,結算前一日已試過美國跌港股升,當時已是第一個提示->跟趨勢,不要問原因.大方向向上不要鬥氣繼續買跌

當好消息出現時,正常是上升,若果唔升,或升唔夠,即係有人沽貨,和牌面走勢做相反事情的通常係大戶,大戶沽貨,散戶接貨,就預示大市向下,反之亦然。

大市在上周期指結算前一兩天已美股跌港股唔跌,到期指結算日更明顯,已是超過一次出現相反訊息,就預示大市向上。上周五要問的問題是,究意大戶只要是推高期指結算,還是結算後還要走一段,當天行情已有答案,若只是頂結算,頂到3點已可以放軟少少手腳,那麼下月期指就會低過即月結算的期指,但當天下午愈升愈有,就預示反彈浪未完,結果收市下月期指比即月結算期指高300點,顯示睇好的人好多,不單睇到結算,否則不應花咁重彈藥買重下月期指。

  用同樣的相反理論,美股昨日升391點,港股今日唔升1000點都要升800點,有這些升幅,才叫正常,假如只升400點,你就要小心,大戶可能好短癮,已在派貨,如果升得正常,後面還有空間再上。
  唔好信自己,信市場,市場會告訴你,呢一浪反彈有無力,會幾快完。正常走勢是月頭彈,月中回,月尾再上,但月頭去到邊,月中回得幾深,將有助大家判斷大市見底未

沒有留言: