2008年2月3日星期日

20080203 入貨周

.大市:
反覆待變,美帝呢輪由樓市引發既利淡玩得七七八八(信用卡問題同匯豐核突業績未咁快出爐),原本玩番輪一浪高於一浪既反彈應該好合理,偏偏今個星期內地整場十年罕見既大雪,即刻多左個內地中短期建設受阻既利淡藉口,致今個星期反反覆覆。但改劇本改一時唔改得一世,反彈浪阻唔到的,但先決條件是必須上破並企穩上次浪頂25100,先可以造成一浪高於一浪的反彈走勢,否則走勢仍疲。

.持貨檢討:
大市反覆,已在超賣區買的洛鉬(3993)及中移call(9990)低處未算低,正在艇,但仍在風險安全範圍,繼續持貨;中油海田(2883)受惠盈喜,爆完又爆,但衰貪心,快左走賺少左。


.買貨:
周街特價貨明知隨時是陷阱,但心動難擋兼計過怒跌風險有限,值得掃,今周買入苦候多時的昆明機床(300)(發盈喜後暴跌成謎,但造就鄙人入貨良機),及另一愛股寶姿時裝(589)。後者尤其好玩,每日波幅大得驚人,留意幾天,順利找到當日底部入,收市已帳面有賺。


至於之前打算買息口敏感股,計劃因本地銀行減息幅度跟不足美帝而暫時停止,再觀望。但港鐵(66)及美聯(1200)仍須積極留意走勢。

沒有留言: