2008年10月10日星期五

20081011 收遮七傷拳

大龍鳳,無完咁,錯在唔夠狠下心腸出界王拳put個痛快。但,非戰之罪,萬八都已經覺得是新低,到那位置put似唔高唔低焦味好重,點會押注,到今時今日得番萬四才不勝唏噓有何用,畢竟都是人心虛怯,掉得就掉之果。唯有自我安慰,錢搵唔哂既,無穿無爛已經好好,向前看啦。


經營休閒服的佑威(627)不敵經濟形勢倒下,極富警世味道。如此等小型公司,不報道也不會留意,market cap五千萬港紙唔到,居然十幾億銀行負債。出事,就因商業銀行金融海嘯下都要求自保,人收遮我唔收遮咪好蝕底,結果兩三下工夫,如此一間公司仔就被整死左。


很簡單,故事教訓,市好時,盲既都可以贏錢,皆因高增長、高槓桿大條道理,唔去買高增長股,反而在左計右算,擔心高負債風險有幾高的話,無膽色/太保守的帽子走唔甩。到今時今日,保守主義才該抬頭,現金流足、低負債率、阿爺內需類別,是目標。

佑威只是冰水一角,接下來,好些幾年前擴張過度的,不論大中小型公司,人人自危,銀行收遮七傷拳,唔講得笑。

UPDATE:
2008OCT: 合俊集團(2700)、老牌電器零售商泰林申請清盤

沒有留言: