2008年8月20日星期三

張士佳:繼續看淡

轉載自20080820@am730<張士佳專欄>:

熊市中主調是向淡,無理由捨易取難。昨日大市已創下牛市完結後的低點,有人謂指數已跌至合理水平,就算再跌亦是有限數,筆者也並不否認現時指數水平已趨合理(不中亦不遠矣),但牛市與熊市不同,牛市時合理價為之抵買,因股價可以炒至極不合理的高處,但熊市剛好相反,合理價仍然是高位,最終股價會被沽至不合理地低。何解?因為炒股票強調「價勢」,一係價錢抵買,一係走勢凌厲,有價有勢自然最好,無價便要勢,反之亦然。

牛市之中,抵買自然談不上,但勢好便可「炒」,相反在熊市,走勢欠奉,合理價只是中間價,但大戶無寶不落,只會在不合理地低時,才是買入長「渣」,所以投資者往往在牛市中「唔信你再升」,或在熊市中「唔信你仲跌」,但市場卻往往要「升到你唔信」,仲要「跌到你驚」。
有投資者不相信大市仍要跌,期望奧運能帶出利好效應,不過士佳也在電視上講過,奧運效應,其實只是空談,就算反彈也只算是奧運後效應,且純因價位過低所致。現階段士佳仍看大市未見底,至少仍有終極一跌,恐慌之後才會回升。昨日內地A股是升,外圍亦未下挫,港股上午好地地,下午卻急跌,士佳覺得,可能是內地投資者見港股比內地跌得少,所以用港股套利,也可能是有人投機昨晚美股下跌。

無論如何,兩者皆非好事,所以筆者繼續唔睇好,就算市況反彈,亦難逃下跌一途

沒有留言: